fredag 4 februari 2011

Ett kalt rum


Jag har precis köpt min egna lägenhet, pärlan. Den är på nästan 40 kvadrat. Den är ljus och fin med sovrum och en liten söt walk in closet som även kommer att användas som plugghörna. Smart. Dem mest anmärkningsvärda detaljerna nu när jag bott in mig typ en månad. ISKALLT i basrummet, man drar sig alltså för att sätta sig på toasitsen. Inte kul. Vad gör man om man är luspank?? Jag har en gigantisk orange Badrumsmatta som hjälper liite. Not. Jag måste lugna mig med det orangea!! När man ska sova så hör man tydligt när någon spolar i lägenheten ovanför, det låter som om ett vattenfall ljust släppts löst och ska falla ner över hela mig. Lite obehagligt...

Ni ska få se en efterbild på hur det ser ut nu! Detta är nämligen egentligen soffhörnan, soffan frn Bolia kom i förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar